ماشین لباسشویی فیلور دلایل ایجاد صدا آزار دهنده لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی فیلور دلایل ایجاد صدا آزار دهنده لباسشویی

این دلایل عبارتند از:

صدای خرخر کردن ماشین لباسشویی فیلور 

صدای خرخر کردن ماشین لباسشویی فیلور می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که چیزی راه لوله تخلیه را تا حدودی مسدود کرده است ولی نه به‌ صورت کامل! این گرفتگی را قبل از اینکه تبدیل به یک ایراد دردسرساز شود و سبب ترکیدن لوله شود، حل کنید.

صدای کلیکی ماشین لباسشویی فیلور 

اگر صدای کلیک مانندی می‌شنوید، امکان دارد جسم خارجی در واشر تخلیه یا لاستیک دور درب لباسشویی فیلور گیر کرده باشد.امکان دارد به‌ صورت اتفاقی سکه، کلید، سنجاق یا چیزهای دیگری را در جیب شلوارتان گذاشته باشید و زمان انداختن لباس در ماشین لباسشویی فیلور ، فراموش کرده باشید آن را خارج کنید. شیلنگ تخلیه و واشر درب لباسشویی فیلور را چک کنید و گر جسم خارجی وجود دارد آن را خارج کنید.

ماشین لباسشویی

صدای وزوز یا هوووم ماشین لباسشویی

اگر صدای وزوز یا هوووم از ماشین لباسشویی فیلور خود می‌شنوید، امکان دارد جسم خارجی در پمپ لباسشویی فیلور شما قرار گرفته باشد. اگر جسم خارجی به درون پمپ راه پیدا کرده باشد، پمپ امکان عبور دادن آن را ندارد در نتیجه امکان  دارد صدمه جدی به پمپ لباسشویی فیلور شما برساند به‌ نوعی که نیاز به جایگزینی آن باشد.

پمپ و موتور پمپ

پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی فیلور برای پمپ کردن آب از دیگ لباسشویی قبل و در حین فرایند چرخه شستشو می‌باشد. این پمپ امکان دارد از طریق تسمه یا موتور حرکت کند و یا اینکه خودش موتور الکتریکی داشته باشد. سر و صدای ماشین لباسشویی فیلور در طی چرخه شستشو و یا بعد از آن می تواند ناشی از خراب شدن پمپ تخلیه باشد که برای برطرف کردن این ایراد باید پنل جلوی اتاقک لباسشویی فیلور باز شود تا بتوان به پمپ تخلیه دسترسی پیدا کرد و آن را به دقت مورد بررسی قرار داد. بررسی این ایراد حتماً باید به وسیله تکنسین متخصص تعمیر ماشین لباسشویی فیلور صورت گیرد.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: